Educație:
- Program de formare post-universitară în Marketing Digital, CREA – Omnes Education, Geneva, 2017-2018
- Doctorat în Științele Comunicării, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, 2013-2016
- Masterat Management și Comunicare în Afaceri, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, 2011-2013
- Masterat Jurnalism, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București, 2011 – 2013
- Licență Comunicare și Relații Publice, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucuresti: 2008 – 2011
Biografie:
Diana Șerban este specialist în Marketing și Comunicare, cu o experiență vastă de peste 10 ani în gestionarea brandurilor naționale și internaționale. În 2016, a obținut titlul de Doctor în Științele Comunicării, completându-și studiile postuniversitare la prestigioasa școală de comunicare CREA din Geneva.
Diana a absolvit Facultatea de Litere, specializarea Comunicare și Relații Publice, la Universitatea din București în 2011. A continuat cu două programe de masterat simultan: Management și Comunicare în Afaceri la Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA) și Jurnalism Tematic la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București).
De-a lungul carierei sale, Diana a ocupat roluri de execuție și management atât în companii private, cât și în instituții de învățământ superior. În 2013, și-a început activitatea didactică la Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA) și a continuat la Facultatea de Litere, specializarea Comunicare și Relații Publice (Universitatea din București). În 2018, a fondat propria companie de branded media, DMBC – The Media and Branded Content Company, care servește clienți din România și Europa Centrală și de Vest.
În prezent, Diana își continuă activitatea de cercetare în Științele Comunicării, explorând modul în care conținutul scris, audio și video poate influența emoțional diverse segmente de public. Prin munca sa, Diana contribuie semnificativ la dezvoltarea domeniului comunicării și la creșterea vizibilității brandurilor pe care le gestionează.
Experiența academică:
SNSPA, Facultatea de Comunicare și Relații Publice (2013-2015)
- Introducere în Sociologie
Universitatea din București, Facultatea de Litere, specializarea Comunicare și Relații Publice (2015-2018)
- Relații Publice Corporative
- Relații Publice pentru Organizații Non-Profit
Publicații (selecție):
- Șerban, Anca D. (2015). ”How Personal Values Influence Romanian CSR Managers` Involvement in CSR Campaigns”. Management Dynamics in the Knowledge of Economy, 3(4): 729-748.
- Șerban Anca D. (2016). ”CSR as Corporate Power. A Communication View Facebook Approach: An Exploratory Study”. Management Dynamics in the Knowledge of Economy, 4(1): 31-61.
Conferințe (selecție):
- „Quality of Life: a Challenge for Social Policy” Celebrating the 25th anniversary of the Research Institute for Quality of Life, Romanian Academy. 23-25 aprilie 2015. Titlul lucrării științifice: “How Personal Values Influence Romanian CSR Managers` Involvement in CSR Campaigns”. Categoria distributed papers: „Changes in work and employment: New directions in the sociology of work”.
- STRATEGICA International Academic Conference. 29 -30 octombrie 2015.Titlul lucrării științifice: ”CSR as corporate power. A communication view – Facebook approach: An Exploratory Study” – Mini-track: “Corporate Social Responsibility and Global Strategy”.