Cele mai importante decizii luate de Senatul U.N.M.B., şedinţa din 23 octombrie 2025:
I.Având în vedere propunerea „Comisiei centrale de atribuire a burselor”,
Având în vedere OMEC nr.4957/31.07.2025 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului educaţiei nr. 6.463/2023 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin financiar de la bugetul de stat pentru studenţii şi cursanţii din învăţământul superior de stat, învăţământ cu frecvenţă și OMEC nr.4958/31.07.2025 pentru modificarea Ordinului ministrului educaţiei nr.7.296/2024 privind aprobarea cuantumurilor burselor pentru studenţii înmatriculaţi la programe de studii universitare, organizate cu finanţare de la bugetul de stat, la forma de învăţământ cu frecvenţă, în instituţiile de învăţământ superior de stat, în anul universitar 2024-2025, aprobă completări / modificări la:
- „Regulamentul de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţii şi cursanţii din învăţământul superior de stat, învăţământ cu frecvenţă”.
- „Procedura de acordare a burselor sociale și de performanță în Universitatea Națională de Muzică din București”.
II. La propunerea consiliului Facultății de Compoziție, Muzicologie și Pedagogie Muzicală, aprobă:
- Calendarul examenului de certificare a competențelor profesionale pentru cursanții programului postuniversitar „Metoda Dalcroze în educația muzicală. Certificatul Dalcroze în România” – seria I.
Înscrieri: 24.10.2025
Examene: 24.10.2025-27.10.2025 - Componența comisiei examenului de certificare a competențelor profesionale pentru cursanții programului postuniversitar „Metoda Dalcroze în educația muzicală. Certificatul Dalcroze în România” – seria I: Comisie coordonatoare:
Decan, Prof.univ.dr. Olguța Carmen Lupu
Prodecan, Lect.univ.dr. Ana DiaconuComisie examen de certificare:
C.d.a.i./formator – Jean-Marc Aeschimann
C.d.a.i./formator – Tamaé Gennai Deveaud
C.d.a.i. – Hélène Nicolet – Director al Institutului Jaques-Dalcroze din Geneva
Ana-Maria Costea, reprezentant al pieţei muncii
Secretar de comisie: Lect.univ.dr. Florin Neagoe
Cele mai importante decizii luate de Senatul U.N.M.B., şedinţa din 2 octombrie 2025:
1. La propunerea consiliului de administrație al UNMB,
– aprobă „Metodologia privind întocmirea statelor de funcții ale personalului didactic și de cercetare din UNMB și desfășurarea activităților în regim de plata cu ora”.
2. La propunerea consiliului Facultății de Compoziție, Muzicologie și Pedagogie Muzicală, aprobă:
– Rapoartele de evaluare internă pentru programele de studii universitare de licență: Dirijat, Muzică și Muzică religioasă, în vederea evaluării externe de către ARACIS.
3. Având în vedere propunerile Oficiului Juridic,
La propunerea Consiliului pentru Studii Universitare de Doctorat (CSUD),
– aprobă, începând cu anul univ.2025-2026, „Contractul-cadru de studii universitare de doctorat pentru doctorat profesional și doctorat științific, cu finanțare de la bugetul de stat”
Conform art.17 din OME nr.3020/2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind studiile universitare de doctorat, cu modificările și completările ulterioare:
„Modelul Contractul de studii universitare de doctorat se încheie cu fiecare student-doctorand în parte şi este semnat de studentul-doctorand, conducătorul de doctorat şi reprezentantul legal al IOSUD”.
6. La propunerea Directorului General Administrativ,
– aprobă următoarele taxe:
Taxă înregistrare CD Audio U.N.M.B. – 2025
| Taxa înregistrare CD Audio
|
Pentru sala „G.Enescu”: 50 euro / ora (de înregistrare) 20 euro / ora (editare și mixaj), (pentru foști studenți UNMB și cadre didactice din licee și universități de profil) |
Taxă pentru înregistrări U.N.M.B. – 2025
| Taxă pentru înregistrări: | – 25 Euro / ora pentru cadre didactice (titulari, colaboratori, ALUMNI) – 50 Euro / ora pentru persoane fizice – 100 Euro / ora pentru persoane juridice – Studenții: fără plată – Perioada: maxim 3 ore / înregistrare (pentru depășirea intervalului de 3 ore se aplică tariful practicat în cazul cadrelor didactice)Periodicitatea: o dată / semestru.Consiliul de Administrație / Senatul universitar poate aproba cererile în cazuri speciale. |
Taxă înregistrări speciale digitale U.N.M.B – 2025
| Înregistrări speciale digitale | – taxa de înregistrare pe oră: 50 Euro – taxă post-procesare: 50 euro/orăÎn situaţii justificate, la cerere, CA poate aproba micşorări / scutiri ale acestor taxe. |
Închiriere săli U.N.M.B. – 2025
| Taxă de închiriere sală: D.Lipatti, 6D, 9C, 21C, 33C și 95A capacitate 40 – 70 locuri |
50 euro / 1 oră 120 euro / 3 ore 250 euro / 6 ore 500 euro /12 ore |
|||||||||
| Taxă de închiriere sală: Constantin Silvestri capacitate 50 locuri |
100 euro / 1 oră 1200 euro / 12 ore |
|||||||||
| Taxă de închiriere sala Auditorium: capacitate 80 locuri |
– fără instrument: 1500 Euro/12 ore – cu instrument: – cu 2 piane: 170 Euro/ora – cu 1 pian:
1 cu Kawai |
|||||||||
| Taxă de închiriere sală: Studioul de Operă și multimedia capacitate 200 locuri |
3000 Euro/12 ore
|
|||||||||
| Taxă de închiriere sală: George Enescu capacitate 265 locuri |
2000 Euro /12 ore fără instrument 2500 Euro/12 ore cu instrument |
|||||||||
| Taxe închiriere sală: Corp B și A |
|
|||||||||
| Taxe închiriere sala de sport: | Grupuri de până la 5 persoane – 50 euro/oră Grupuri între 5 – 10 persoane – 75 euro/oră Grupuri între 10-20 persoane – 100 euro/oră Grupuri peste 20 persoane – 150 euro/oră |
Cu aprobarea C.A./Rector se pot opera modificări ale acestor tarife (majorarea, reducerea sau scutirea lor).